Breaking

וילת אירוח Guest Villa

 קבוצה של 20 בניינים בינוניים המשתרעים על פני הצד הימני של הגזע, The Shoreline Apartments מהווים את הפיתוח הגדול ביותר בפאלם ג'ומיירה. הבניינים מחולקים לשניים על ידי כביש ראשי כך שצד אחד משקיף על הים והשני צופה אל פארק אל איתיחאד היפה. יש למעלה מ-2,600 יחידות, הכוללות דירות בנות אחד, שניים ושלושה חדרי שינה, ובבניינים בצד ימין יש גם כמה חנויות ומסעדות.

 גולדן מייל, שפותחה במקור על ידי IFA Resorts, מנוהלת כיום על ידי Nakheel ומורכבת מ-10 בניינים מעורבים המחולקים בין דירות, משרדים וחנויות קמעונאיות. הפיתוח, המקביל לצד אחד של קו החוף, מכיל שילוב של דירות חדר שינה אחד, שניים ושלושה חדרי שינה בתוספת מספר יחידות דלוקס עם שלוש מיטות נבחרות. אלו נחשבות בדרך כלל לכמה מהדירות הגדולות ביותר בפאלם. לתושבים יש גישה לפארק אל איתיהאד ולגלריה גולדן מייל, מרכז קמעונאי המכיל גם בתי קפה ומסעדות נבחרים.

 ממוקם בכניסה של פאלם ג'ומיירה, Azure Residences יושב לאורך הצד המזרחי של תא המטען. Azure מציע דירות עם חדר שינה אחד או שניים, וכולל גם מבחר מתקנים יוקרתיים, לרבות בריכה עם שפת אינסוף, מסעדה ייחודית, חדר כושר על הגג וגישה ישירה לחוף. זוהי קבוצה של שישה בניינים בינוניים בקצה הצפוני של הגזע, הממוקמים בשני מקבצים של שלושה משני הצדדים וגובלים במרינת יאכטות. הפיתוח כולל דירות בנות שניים ושלושה חדרי שינה וכן אוסף בתים עירוניים, הנהנים מגישה ישירה למרינה ולמועדון המשויך לה.

 פיתוח חדש העולה במרכז הצד הצפוני של הגזע, Palm Tower יחובר ישירות לקניון Nakheel הקרוב ויכלול גם את St. Regis The Palm לאורך 18 הקומות הראשונות של הבניין. יחידות המגורים יורכבו מדירות סטודיו מרוהטות לצד דירות בנות אחד, שניים ושלושה חדרים.

וילה לנופש זוגי

 דירה למכירה פאלם ג'ומיירה דובאי

 כמה מפרויקטי הדירות המרכזיים האחרים הממוקמים לאורך תא המטען הם:

 Tiara Residences הוא מקבץ של 7 בנייני דירות יוקרתיים בצד הצפון מזרחי של הגזע. פותח על ידי Zabeel Properties, הוא מכיל שילוב של דירות אחד, שניים ושלושה חדרי שינה בתוספת מבחר מצומצם של פנטהאוזים עם 4 חדרי שינה. טיארה מציעה גישה לחוף פרטי, מתקני כושר וסגנון חיים ואת המתקנים של מלון וספא אננטרה בדירוג 6 כוכבים.

 Oceana by Seven Tides היא קבוצה של 7 בנייני מגורים בצד הצפון מערבי של הגזע ויוצרת סימטריה יפה עם טיאנה. הוא צמוד על ידי Dukes Oceana, מלון יוקרתי ופרויקט מגורים עם חוף פרטי ומתקנים ברמת חמישה כוכבים.

 פיירמונט הוא אתר נופש חוף מדהים בקצה המערבי של תא המטען עם מראה השואב קצת השראה מהאדריכלות הערבית המסורתית. המלון מציע מגוון שלם של שירותים ומתקנים ברמה עולמית, לרבות מרכזי כושר וחלל ייעודי לאירועים. המגורים מחולקים לבתים אלגנטיים עם חדר שינה אחד ושני עם גימורים ללא דופי.

 היתרונות של השכרת דירות לטווח קצר השכרת דירה היא אולי הזולה אפשרות לא עבור נוסעים עסקיים השוהים בסינגפור מספר חודשים. עם זאת, מנהלי רילוקיישן ומחלקות משאבי אנוש חייבים להיות מוכנים להתמודד עם האתגרים של מציאת דירה, במיוחד אם הם לא מכירים מיקומים שונים בסינגפור. אמנם, מדובר במדינה קטנה ורובע העסקים המרכזי נמצא בדרך כלל במרחק נסיעה קצרה ברכבת. מנהלי נסיעות ומשאבי אנוש צריכים גם לעשות את המשימות הכבדות של חיפוש אחר סוכני נכסים שיוכלו להראות להם מבחר נכסים במיקומם הרצוי ובטווח המחירים שלהם למטר מרובע. תהיה כמה ניירת מעורבת, כולל מכתב כוונות (LOI), דו"ח מצב וחוזה חכירה בין היתר. מגוון ההתאמות הזמינות לעובדים גולים יכול להקשות על מנהל משאבי האנוש להסתפק באופציה אחת. אם תבחרו בסופו של דבר דירת שירות, עדיין נשאלת השאלה איך לעשות זאת.

 אם אתה מחפש להכיל צוות גדול של גולים בסינגפור, אתה צריך ספק אירוח תאגידי מהימן שיכול לשמש כנקודת הקשר היחידה שלך במדינה. כאן נכנסת לתמונה Expat Corporate Apartments. למה להזמין עם Expat Corporate Apartments? עם רקע בתעשיית הנדל"ן 12 שנים אחורה, Expat Corporate Apartments היא ספקית פתרונות נקודתית של אפשרויות דיור תאגידי עבור גולים וצוותי גולים בסינגפור. דירות שירות באנר סינגפור אנו מתמחים בדירות שירות במחירים סבירים אך מובחרים בסינגפור, עם מגוון יחידות הזמינות ביחידות עם חדר שינה אחד, שניים ושלושה חדרי שינה ברחבי:

 Central Clementi Jurong East One North Queenstown Redhill בחירת דירת שירות בסינגפור עבור העובדים הגולים שלך היא תהליך מהיר וקל כאשר אתה מזמין עם Expat Corporate Apartments. אנו מבינים שאחת מהאחריות המאתגרת יותר של מנהלי משאבי אנוש עם צוותים של עובדים זרים זמניים בארץ היא הטיפול ברילוקיישן שלהם. דברים יכולים להסתבך עוד יותר כאשר אתה צריך לטפל במעבר עובדים שמשפחותיהם איתם - כעת אתה עשוי לדאוג לבטיחותם ולביטחון הילדים. Expat Corporate Apartments מאובזר במלואו להתמודד עם אתגרים אלו ועוד. צי הדירות שלנו בסינגפור מציע את היתרונות העיקריים הבאים:

 חופש לאנשי צוות גולים, ובני משפחותיהם, להתייחס לדירתם כאל בית הרחק מהבית. לאורחים מסופקים מתקנים כגון מטבח מאובזר, מדיח כלים ומכונת כביסה/מייבש, המאפשרים להם לבשל את הארוחות שלהם, לשטוף את הכלים שלהם ולכבס בנוחות של ביתם הזמני. לכל דבר אחר, דירת השירות יכולה לעשות סידורים לטיפול בבקשות מיוחדות.

וילה לנופש זוגי רומנטי

 דירות השירות שלנו לא מקמצנות שירותים דמויי מלון. אנו מציעים תמיכת לקוחות 24 שעות ביממה, שירותי ניקיון וכביסה וניקוי יבש בין היתר.

 אנו מספקים לעובדים הגולים שלך את היכולת ליהנות מחיי חברה רגילים כפי שהיו עושים בבית. מקומות הלינה שלנו מרווחים מספיק ומקלים להזמין אנשים או אפילו להביא בני משפחה לביקור.

 אנו מספקים מגוון רחב של דירות שירות בשכונות המפתח של סינגפור, ויוצרים חווית מגורים עם קרבה רבה למשרדי העובדים שלך. צור קשר עוד היום שאל על השכרת דירות שירות עבור הגולים שלך. הבטחת דירות תאגיד של Expat הדרך המהירה והנוחה ביותר לעזור לעובדי הגולים שלך לעבור לסביבה חיובית היא לתת להם להתגורר בדירות השירות שלנו. אנו מבינים את החשיבות של רושם ראשוני בעיר חדשה, ולכן אנו שואפים לוודא שכל אורח ומשפחתו ירגישו רצויים ונוחים בדירת השירות שלהם. אנו עושים זאת על ידי מתן השירותים שלנו על פי ערבות Expat Corporate Apartments, המכסה את הגורמים הבאים: אנו מזמינים מנהלי משאבי אנוש לבחור מתוך צי דירות השירות שלנו בסינגפור, הזמינות בשבריר מהעלות של שהייה בדירה מסורתית. מלון. הדירות שלנו מתומחרות בצורה תחרותית, מה שמציע לחברה שלך תמורה נהדרת לכסף.

 עבור עובדי חוץ, אתה יכול להיות רגוע בידיעה שאתה מקבל שירות איכותי ודיור בטוח ומאובטח, המאפשר לך ליהנות מהשהייה שלך בסינגפור. Expat Corporate Apartments יכולה לספק אפשרויות דיור מותאמות אישית בהתאם לתקציב החברה שלך, מספר אנשי צוות הגולים, המיקום הרצוי, גודל האירוח, מספר החדרים והריהוט הנדרש בין היתר. אנחנו יכולים ונתאים את פתרונות הדירות שלנו כדי לענות על דרישות הדיור הארגוניות שלך. לעובדים המבקרים, אנו יכולים להתאים אישית את פריסת דירת השירות שלך לדרישות הרצויות שלך, בין אם מדובר במספר מסוים של מיטות, תכונות של חדר ידידותי לילדים או אירוח של ילדים צעירים ו/או חיות מחמד. Expat Corporate Apartments מסירה את הטרחה הכרוכה בהתמודדות עם מספר ספקים, בין אם זה שירותים, בעל הבית או

 איגוד בעלי בתים. אנו נדאג לכל התיעוד לרבות דוחות מחזור, חוזי שכירות והחתמה. הפתרונות שלנו מקצה לקצה מכסים גם שירותים, אינטרנט בפס רחב וטלוויזיה בכבלים. Expat Corporate Apartments מציעה גם מוקד תמיכה 24 שעות ביממה לאורחים שלנו. אם יש לך שאלות בנוגע ליחידה שלך, יש לך חששות כמו Wi-Fi חלש, או פשוט צריך הנחיות לתחנת ה-MRT הקרובה, יש לנו את אלה ועוד.

No comments:

We welcome relevant and respectful comments. Spam comments will not be approved.

Powered by Blogger.